środa, 31 sierpnia 2011

Blog Day!

Dziś 31 sierpnia czyli Dzień Bloga! :) Jak wszystkim wiadomo w ten dzień blogerzy polecają 5 blogów (najlepiej o różnej tematyce) innych blogerów.

Ja trochę zmodyfikuję sobie reguły tego święta :P i przedstawię Wam 5 blogów, które przez ten rok były najczęściej i najchętniej przeze mnie odwiedzane! ;)

Oto więc i lista: 

1. Just My Imagination 
Blog Janni - śliczna dziewczyna z fajnym stylem, uwielbiam odwiedzać jej bloga i czerpać inspiracje z jej stylizacji!

2. Susan's Style 
Blog Hiszpanki, na który natknęłam się w tym roku. Bardzo lubię jej styl :) jej outfit'y połączone z dodatkami świetnie z sobą współgrają i tworzą idealną kolorystyczną harmonię. :)

3. MayteDoll
Dziewczyna, na blog której trafiłam całkiem niedawno aczkolwiek widziałam już jej outfit'owe fotki na innych blogach, baaardzo spodobał mi się jej styl. Jej inspiracją są siostry Kardashian.

4. Maedchen von Irgendwoher
Tym razem piękna Niemka :) ma styl całkiem w moim stylu :) prosty, aczkolwiek ma w sobie coś! <3

5. Voe
No i oczywiście Voe, o której wspominałam w innym wpisie. Choć już od paru miesięcy nie publikuje wpisów na swoim blogu to z chęcią go odwiedzałam swego czasu :)
Dla zainteresowanych Voe przeniosła się na stronę http://blogit.no/author/emilienereng/ aczkolwiek bardzo rzadko coś tam umieszcza.  

No i to by było na tyle. Może również Was, któryś z tych blogów zainspiruje! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze! :)