piątek, 12 sierpnia 2011

Czerpiąc Inspiracje...

Tak sobie pomyślałam, że podzielę się z Wami taką oto informacją, a mianowicie ludzi, którzy są dla mnie inspiracją w różnych aspektach. Kolejność nie ma najmniejszego znaczenia, więc i oto:

Lista ludzi, którzy mnie inspirują: 

1. Martyna Wojciechowska
Kobieta niesamowita! Uwielbiam ją! Uwielbiam jej programy, swego czasu audycje w Zetce i wszystko wszystko to co robi. Uwielbiam czytać jej książki (posiadam jedną z dedykacją, którą udało mi sie zakupić za złotówkę! Lucky! :D). Piękna, silna kobieta z motywacją i pasją do wszystkiego co robi.

 

 

2. KatOsu
Piękna dziewczyna robiąca przepiękne makijaże! Zachwycająco idealna precyzja i pomysły sprawiają iż co chwila chcę sama wypróbować przedstawiane przez nią makijaże. Jest świetna! <3



   
3. Sofia Boutella
Street dancerka niezwykle wysportowana! Uwielbiam oglądać filmiki, na których prezentuje swoje zdolności. Moja inspiracja w dziedzinie sportu. Gdy ją widzę od razu zabieram się do ćwiczeń. :)



4. Emilie Nereng (Voe)
Moja pierwsza obserwowana blogerka, więc mam sentyment do tej młodziutkiej ślicznej dziewczyny! Uwielbiam jej styl! Może właśnie dlatego że jest trochę nieadekwatny do wieku (i to ją niestety postarza). A może ja już stałam się staroświecka, gdyż kiedyś nie było takich ubrań dla nastolatek. Tak czy inaczej uwielbiam ją i wielka szkoda, że zaniechała prowadzenie bloga...


 

 5. BoA
Koreańska piosenkarka. Uwielbiam jej muzykę, teledyski, taniec i styl. Jest świetna w tym co robi! Moje zainteresowanie k-popem zaczęło się właśnie dzięki niej :)



Mogę tak wymieniać i wymieniać, ale chciałam wybrać najlepszą zróżnicowaną piątkę :) no i na tym zakończę. Może również i Wy zaczerpniecie trochę inspiracji! ;)))

3 komentarze:

  1. Wszystko jest ślicznie opisane i dlatego bardzo mi się podoba:)Pozdrawiam: http://zakochanawsztuce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. szukasz redaktorki ?
    pomogłabym Ci rozkręcić bloga ;)
    pisz ; kara_144@interia.pl ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam makijaże KatOsu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze! :)