piątek, 9 września 2011

Water Marble Nail Art

Na pewno każda z Was spotkała się ze zdobieniem paznokci za pomocą wody! :) Gdy pierwszy raz zobaczyłam któryś z tutoriali na YT zapytałam siebie jak to jest możliwe i jak ktoś wpadł na tak genialny pomysł! Oglądałam z zainteresowaniem jak tworzą się piękne, unikalne, kolorowe wzory na paznokciach. Zafascynowana tym ciekawym sposobem sama postanowiłam spróbować. :)
I oto wynik mojej pracy...

Lemon Fizz                 Moody Blue              Go-Go Pink

A jak to się robi? 

* wybieramy kolory lakierów (lakiery muszą być świeże, mają mieć w miarę lejącą konsystencję)
* nalewamy wodę w jakąś plastikową miseczkę (woda musi mieć temperaturę pokojową)
* oklejamy taśmą skórę palców wokół paznokci, by nie ubrudzić się niepotrzebnie
* jako baza malujemy paznokcie jasnym (np. białym) lakierem 2x (ze mnie trochę leniuch jest, więc tym razem moją bazą był lakier, który miałam wcześniej na paznokciach) 
* następnie po kropelce wpuszczamy do wody po każdym z kolorowych lakierów 
* wykałaczką tworzymy wzorek jaki chcemy uzyskać na paznokciu
* zanurzamy palec w określonym miejscu płytką paznokcia równolegle do powierzchni wody i przytrzymujemy w wodzie 5-10 sekund
* wykałaczką usuwamy zbędne pozostałości z powierzchni wody i ostrożnie wyjmujemy palec z wody
* odklejamy taśmę, patyczkiem higienicznym nasączonym zmywaczem czyścimy palec jeśli jest taka potrzeba
* po wyschnięciu nakładamy lakier bezbarwny w celu utrwalenia i gotowe! :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze! :)