środa, 4 kwietnia 2012

DIY: Lucky Stars

Dla różnorodności postów postanowiłam stworzyć nową etykietę, a mianowicie DIY (Do It Yourself) czyli Zrób to Sama. :) Mnie zawsze fascynowały i  interesowały takie rzeczy by zrobić coś z niczego! :D Mam nadzieję, że i Was zainspiruje i zachęci do działania! ;) 
Na początek coś prostego i ciekawa dekoracja do pokoju, a mowa o Lucky Stars. Pewnie niektórzy z Was wiedzą już jak je zrobić, ale może są tacy co nie wiedzą, a chcą sie dowiedzieć! :]


Do zrobienia Lucky Stars potrzebne są:
- najlepiej kolorowe bądź w jakiś wzorek kartki papieru A4 (lub gotowe tasiemki)
- ołówek, nożyczki, linijka (dla leniwców tylko linijka ;))
- bezbarwna taśma klejąca
- jakiś ciekawy pojemnik, w którym umieścicie gwiazdki
- nutka wytrwałości i cierpliwości :)

 (zapomniałam zawrzeć na zdjęciu taśmę i ołówek....ehh)

Należy odrysować linijką i wyciąć z kartki 2 paski o szerokości 2,5 cm (ja że w tym temacie byłam całkowicie leniwa do tego celu użyłam tylko linijki) skleić taśmą i postępować jak w instrukcji poniżej...


I gotowe! :D


Enjoy! :)

1 komentarz:

  1. jakie to kolorowe ; ) ! Świetnie się prezentuję, w sumie nic trudnego ; )

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze! :)