poniedziałek, 3 grudnia 2012

Nails: Galaxy

Dziś paznokciowo. :) Już od dłuższego czasu zbierałam się by stworzyć 'kosmiczne' paznokcie, no i w końcu. :) Jak oceniacie efekt końcowy?




Jak wykonać:
Oczywiście najpierw paznokcie malujemy czarnym lakierem (w moim przypadku: Avon - Warm Black). Do aplikacji pozostałych lakierów użyłam pacynki do makijażu - fajnie się nią nakłada lakier mając tym samym kontrolę fakt, że potem lakiery na niej zasychają i są do wyrzucenia, ale jak macie jakieś i leżą nieużywane warto wypróbować, można też kupić w sklepie jakieś najtańsze. Można użyć też gąbki do mycia naczyń, ale musi mieć bardziej zbitą formę. Najpierw nakładam lakier w kolorze białym ( Miss Sporty - Et Voila Nail Tip Whitener). Nakładając skupiam się głównie na środku płytki paznokcia. Później gdzieniegdzie kolor różowy (Manhattan - 51k), dalej niebieski (Manhattan - 2). Następnie można poprawić biały kolor, jeśli gdzieś przy dalszej aplikacji zanikł. Ja następnie całą płytkę paznokcia pomalowałam brokatowym lakierem Essence Special Effect nr 10. Filmik instruktażowy, na którym się wzorowałam znajdziecie -> tutaj   

i również zdjęcie, które mnie zainspirowało...

2 komentarze:

  1. Rewelacyjne paznokcie. Z opisu wynika, że wykonanie nie jest aż takie trudne, więc może i mi uda się coś takiego stworzyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonanie nie jest trudne! Takie ciapanie po paznokciach, a fajny efekt! Zachęcam do wypróbowania! ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze! :)