sobota, 19 stycznia 2013

Nails: Sparkle Blue & How to Remove Glitter Nail Polish

Na dziś post paznokciowy. :) Jednym z moich ulubionych lakierów ostatnio jest piękny, granatowy lakier Astora. Jest świetny i długo się trzyma. A moją modyfikacją dziś jest połączenie go z brokatowym lakierem Essence. Można oczywiście pomalować wszystkie paznokcie lub zrobić cieniowanie. Ja jednak postanowiłam pomalować tylko jeden paznokieć, kilkoma warstwami brokatowego lakieru. A prezentuję się to tak:


Lakiery jakich użyłam to:
- ASTOR Fashion Studio nr 109
- ESSENCE Nail Art Special Effect Topper nr 10 Glorious Aquarius


METODA USUWANIA BROKATOWYCH LAKIERÓW Z PAZNOKCI
Wiem, że usuwanie brokatu z paznokci to zmora niejednej z Was! Moja też :-S Jest jednak metoda jak skutecznie i bez problemu go zmyć. Potrzebne są jedynie: zmywacz, wata/waciki, folia aluminiowa i troszkę czasowej cierpliwości ;)
1. Waciki moczymy w zmywaczu do paznokci i nakładamy na paznokcie.
2. Owijamy je folią aluminiową by przylegała dość dobrze i czekamy 5-10 min
3. Zdejmujemy, zsuwając wszystko z palców i prawdopodobnie cały lakier zostanie usunięty! ;)

2 komentarze:

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze! :)