niedziela, 31 sierpnia 2014

Blog Day 2014!

Hej Kochani! Nadszedł czas na wpis z serii, którą osobiście baardzo lubię, a mianowicie Blog Day! :) Właśnie dziś blogosfera świętuje i podaje 5 blogów, na które warto zajrzeć. I ja standardowo tworzę swoją osobistą listę czyli 5 blogów, które mnie zafascynowały i zainspirowały od czasu wcześniejszego wpisu z tej serii, czyli cały okrągły rok, są wśród nich również i świeżynki, które odkryłam właśnie w tym czasie.
Oto moja złota piątka. :)

1. MINI STYLE HACKER 

 
Choć kolejność przypadkowa to zdecydowanie moim nr 1 w tym roku jest ten odkryty w tym roku blog! Jestem wręcz oczarowana tym uroczym i ślicznym chłopcem! <333 Słodka buźka, świetna fryzura i genialny styl! <3 Uwielbiam! Chłopczyk ma na imię Ryker i ma 4 lata. Oczywiście bloga prowadzą rodzice, jak dla mnie jest rewelacyjny! Styl - hm powiem tak... nie jeden mężczyzna mógłby się wzorować! Szczerze? I nawet ja czerpię inspiracje z przedstawianych outfitów. Ktoś może uważać.. i zapewne takie osoby się znajdą, że to zabieranie dzieciństwa dzieciom..bla bla bla i najeżdżanie na rodziców, że ubierają dzieci w ciuchy jak dla dorosłych. Ja nie widzę nic w tym złego jeśli nic nie jest robione na siłę, a robione fotki sprawiają dzieciakom frajdę! Sama chciałabym być tak ubierana jako dziecko, ale niestety kiedyś nie było takich ciuchów... i nie chce wspominać tych czasów jeśli chodzi o tematykę mody. Kto się urodził w latach 80-tych ten wie. ;) Heh. 


2. FAKE LEATHER - Adriana Gastélum


Blog 24-letniej meksykanki, której styl uwielbiam! Sporo stylizacji jest całkiem w moim guście i bardzo często jest moją inspiracją! 


3. KENZAS - Kenza Zouiten

 
Tej pani chyba nikomu nie trzeba przedstawiać! :D Jak dla mnie ikona stylu! <3 Jest rewelacyjna, przepiękna i mega inspirująca! Do tego fotki, które ma na blogu są estetycznie genialne i tak specyficznie ostatnimi czasy jakby poszarzałe nie wiem jak to nazwać, ale mi ten efekt bardzo się podoba! Nie wiem też czy to kwestia aparatu, ustawień czy efektów tworzonych już na kompie. Tak czy inaczej Kenzę uwielbiam już od niepamiętnych czasów, a co do inspiracji różnie to bywa raz do mnie przemawiają, a raz nie, co nie zmienia faktu, że zawsze wygląda cudownie! :)


4. WALK IN WONDERLAND - Sheryl Luke 


Sheryl to amerykanka, która również urzekła mnie swoim stylem już jakiś czas temu. Jak to zwykle bywa przypadkiem natknęłam się na jej blog i od razu mnie zafascynował! Świetny i bardzo inspirujący styl! 


5. BEAUTY.FASHION.SHOPPING. - Paulina Jagodzińska 


Nie wiem dlaczego, a może wiem, ale rzadko zdarza się, żebym aż tak zafascynowała się jakąś polską modową blogerką, że stanie na moim 5-stopniowym podium, które buduje raz w roku. Jedną z nich stała się Paulina, o której blogu już kiedyś słyszałam, ale tak jakoś przeleciał przez moje oczy bez echa. Dopiero jakiś czas temu ponownie zwróciłam uwagę na jej bloga i bardzo mi się spodobał. :) I powiem tak jest czym się inspirować, zwłaszcza, że urodowo zauważam do siebie podobieństwo zwłaszcza, że jest blondynką o podobnym odcieniu włosów do moich. Czemu to istotne? Śmiem twierdzić, że nie wszystkie stylizacje czy bardziej może ich kolory pasują wszystkim typom urody, albo jednym bardziej drugim mniej, dlatego w tym przypadku lubię podpatrzeć co ewentualnie i mi może pasować. A jej styl bardzo przypadł mi do gustu! :) 

***
Uff, to wszystko. Jak Wam się podoba moja złota piątka? :) Zainspirowani? :) Znaliście wcześniej te blogi? A może któregoś nie? Piszcie jakie jest Wasze Top 5! Może się dowiem o jakiś nowych ciekawych blogach. :) Powiem Wam szczerze w tym roku szału nie było, także bez problemu mogłam wyłonić te dla mnie najlepsze.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze! :)