piątek, 23 października 2015

Must Have Fall 2016

Hej Kochani! Choć jesień już w pełni to tym razem przedstawiam Wam moją listę 'Must Have' na ten sezon. Może i Was coś zainteresuje. :) Część rzeczy już posiadam co mnie niezmiernie cieszy. :D na pewno pojawią się w Haul'u.

1.4.7.10.11.H&M; 2.AliExpress; 3.Sheinside; 5.Nelly; 6.New Look; 8.CCC; 9.Reserve Naturelle; 12.China Glaze 

1. Szmizjerka/koszula/płaszcz zamszowy - świetna długa koszula, którą można nosić jako płaszczyk. Ostatnio choruje na zamszowe ubrania, bardzo przypadły mi do gustu. 

2. Militarna kamizelka khaki - już jakiś czas szukam idealnej, ta jest bardzo fajna, ale liczę, że za jakiś czas kupię po niższej cenie tą lub podobną. 

3. Długa, szara bluza - taka bluza marzy mi się od dawna, ale nie mogłam znaleźć jakiejś fajnej, ta z Sheinside już do mnie idzie. :) Mam nadzieje, że jakościowo będzie ok.   

4. Zielona koszula w kratę - po zakupie czerwonej, która stała się moją ulubioną, przyszła pora na kolejną do kolekcji. <3

5. Bluzka Lace Up - tutaj prezentuję sukienkę, ale ja poluję na taką bluzkę właśnie sznurowaną z przodu. Przepięknie to wygląda. Bardzo podoba mi się ten trend. 

6. Kardigan camel - szukam też fajnego kardiganu w kolorze wielbłądzim <3 jak i również w szarym.  

7. Kapelusz - również kolejna rzecz, która mi się marzy - idealny kapelusz z niedużym rondem i pasujący na moją głowę - może być problem... eh.

8. Botki - te botki są z CCC Lasockiego, cena mnie mocno odstrasza -.-, ale są przepiękne. <3

9. Perfumy Reserve Naturelle - uwielbiam perfumy z tej strony, piękne zapachy, przyzwoita pojemność za można powiedzieć grosze. Planują kolejne zamówienie jeśli ktoś reflektuje niech pisze! :) Właśnie myślę nad wyborem zapachów na sezon jesienno-zimowy.

10. Kolczyki - te kolczyki skradły moje serce po tym jak je widziałam u Maff. Są rewelacyjne. <3 Już mam je w posiadaniu. Pokazywałam na Insta -> klik <3 Plus pierścionki obrączki w różnych rozmiarach, też szukałam już dawno idealnych. Happy. 

11. Szary szalik - jako niezbędnik sezonowy, spodobał mi się zwłaszcza, że jest dwukolorowy.

12. Lakier China Glaze 'Choo Choo Choose You' - i kolejna, ostatnia perełka lakier, który również mnie urzekł swoim niezdefiniowanym kolorem. <3 W butelce hm niebieski, fioletowy, z poświatą złotą, zieloną, różową? Na paznokciach hm brązowy? Zobaczcie tutaj - > 1 | 2 | 3

To wszystko. Póki co. :)

***
Aha! Przy okazji chciałabym Was serdecznie zaprosić na mój nowo założony blog. Tam znajdziecie różne przepisy kosmetyków naturalnych do wykonania samemu w domu. :)
Zachęcam do odwiedzania, może coś Was zainteresuje. ;)

http://naturalebeautylab.blogspot.com/

1 komentarz:

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze! :)