piątek, 29 stycznia 2016

Haul

Hej! Dziś zapraszam na przegląd ostatnio zakupionych rzeczy w głównej mierze kosmetyków. ;)


Serum pobudzające wzrost rzęs 'Lash Volution'
Postanawiając trochę zagęścić rzęsy i przeglądając różne opinie zakupiłam to oto serum. Odżywkę kupiłam za ok 70 zł więc w miarę ok, ale może gdzieś znajdziecie i taniej. Producent zaleca stosowanie codziennie przez 8-12 tygodni, a następnie dla podtrzymania 2-3 w tygodniu. Stosuję ją już od ok miesiąca i mogę powiedzieć, że zauważyłam różnicę w długości jak i w gęstości (zwłaszcza jak pomaluję rzęsy) choć zapewne to jeszcze zbyt krótki okres. 
  

Krem pod oczy CLINIQUE 'All About Eyes' 
Już od jakiegoś czasu szukałam dobrego kremu pod oczy, zwykle te drogeryjne nie wystarczały (zbyt mało nawilżające). Ten kremik chodził za mną już długo, jednak cena mnie definitywnie odstraszała. Na Allegro udało mi się kupić słoiczek 7ml w przystępnej cenie. :)
   

Tonik żelowy z kwasem migdałowym NOREL  
Bardzo ciekawa jestem tego toniku. Ma właściwości wygładzające, rozjaśniające i nawilżające. W składzie posiada kwas migdałowy, laktobionowy, hialuronowy, glukonolakton i pantenol.   


Do własnego wykonania kupiłam to serum pod wpływem pozytywnych opinii. Również jestem ciekawa jego działania.
Minusem BU jest to, że do zamówienia nie dodają instrukcji jak wykonać dany kosmetyk tylko trzeba szukać na ich stronie.


Jak dla mnie świetne hydrolaty oczarowy na wypryski, z róży na podrażnienia.

Intensywne serum wypełniające BIOLIQ 
Do przetestowania. Wydaje mi się, że będzie dobre pod makijaż by zniwelować drobne zmarszczki. 

Osłonki na pędzle 
Osłonki kupiłam w sumie przypadkiem na Aliexpress za grosze. Pożyteczna rzecz przy suszeniu pędzliwtedy zachowują swój idealny kształt. Jednakże można uzyskać podobny efekt zawijając je po prostu w papierowy ręcznik.

Podkład RIMMEL 'Wake Me Up' 100 Ivory (testery)
Z tego zakupu się ogromnie cieszę. Szklana buteleczka podkładu jest całkiem nie praktyczna i już zaczęłam się męczyć z wydobywaniem z niej produktu, a i tak całkowicie nie dało się zużyć. Na Allegro dostępne są w sprzedaży nowe, nieużywane testery 15 ml za śmieszną cenę 5 zł. :D Czyli pełnowymiarowy produkt mamy za 10 zł! A w drogerii kosztuje ponad 40 zł. Jakaś pomyłka. Z pewnością sporo płacimy za szklane opakowanie, które i tak jest do niczego. Tutaj mamy pełno plusów: cena, małe, lekkie opakowanie (idealnie się sprawdzi również w podróży), do tego plastikowe co sprawia ze w 100% podkład zostanie zużyty. Również nie trzeba się martwić że się zepsuje czy szybko zoksyduje z racji na mniejszą pojemność .     


Bluza H&M 'I Woke Up Like This' 
Nie wiem kiedy ta bluza była dostępna w sklepach, ale gdzieś mi to umknęło. Standardowo Allegro niezawodne udało mi się ją dorwać. :D Jest świetna. ->klik ;)


Nareszcie dostępne w PL za rozsądną cenę. <3 Marzyły mi się te z Top Shopu (cena kosmos i szybko zostały wyprzedane). W DeeZee dostępne prawie identyczne. Musiały być moje! :D Są beżowe i czarne. Zastanawiałam się nad zamszowymi, bo piękniej wyglądają jednak stwierdziłam, że są miej praktyczne. Na pewno te dołączą do moich ulubionych butów! Tylko czekać na ciepłe dni. :) Na nogach -> klik ;)

To by było na tyle. Do następnego! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze! :)